Bedrijfssponsoring

Bedrijfssponsoring in een nieuw jasje

Ontdek nu ook hoe uw bedrijf met ons concept van bedrijfssponsoring een sociale bijdrage kan leveren aan onze projecten. Er is veel mogelijk: van meewerken aan een compleet nieuw tv format tot aan een Aap Noot Mies app bouwen.

De keuze is aan u, aan u omdat wij vinden dat meedoen een keuze is. Wij stellen het natuurlijk wel op prijs als u voor Aandacnt voor Medische Bijsluiter kiest. Meer leden betekent meer invloed. Meer invloed biedt kansen om eindelijk te gaan werken aan waar het echt om gaat.

Kwetsbare groepen minder kwestbaar maken.

Niet omdat wij moeder Theresa zijn. maar omdat wij niet begrijpen dat wat niet werkt moet blijven. Terwijl een kweekvijfer van mogelijkheden wordt afgedaan met woorden als, dat bestaat niet of dat zijn nu eenmaal de richtlijnen. Wij verzekeren u, wij verkondigen geen sprookjes, maar toonen u een spiegel. Een spiegel die u een keuze biedt. Alles bij het oude houden,  of kiezen voor een andere kijk

U wordt gevraagd voor bedrijfsponsoring

Iedere ondernemer wordt wel eens gevraag voor een donatie of sponsoring. Waarom wij, wat kost het wat levert het op zijn dan vragen die u zichzelf dient te stellen. Op de fiscale consequenties komen wij later terug.

Fiscale mogelijkheden voor bedrijfssponsoring

Een DGA of ondernemer mag kosten voor bedrijfssponsoring aftrekken van de winst van zijn bedrijf. Het  kan voorkomen dat de ondernemer / DGA voor sponsoring heeft gekozen vanwege privébelangen, dit zou dan onzakelijk kunnen zijn. Deze kosten zijn dan natuurlijk niet aftrekbaar, veelal een grijs gebied.

De Traditionele goede doelen

De traditionele goede doelen hebben een structureel probleem. Veel te veel geld wordt uitgegeven aan overhead. Kleine organisaties met paar man personeel hebben een directeur op loonlijst staan tegen een vergoeding die voldoet aan de norm, maar voor kleine verenigingen of stichtingen zijn dat enorme bedragen.

Wij houden ons aan de systematiek van de sector.’ is de verantwoording die je hoort uit de sector. Die systematiek biedt goede doelen echter veel ruimte om zelf te bepalen hoe ze hun geld uitgeven.

Leuker kunnen we het niet maken

 Echt wel is onze reactie dan. Bedrijfssponsoring in een nieuw jasje. Bedrijven van klein tot groot nodigen wij uit om mee te doen aan een uniek concept. Heeft u interesse in een oriënterend gesprek of wilt u meer informatie, neem dan direct contact op met ons team.

Fout: Contact formulier niet gevonden.