Lucris TV of Meedoen loont is het tv format van AvMB.

Meedoen loont, Lucris TV is een soort  datingservice voor innovaties. De insteek van het programma is dat positief over de zorg  en toegankelijkheid wordt gesproken. Geen applaus machine natuurlijk,  maar wel nadrukkelijk de aandacht wat er allemaal kan als er goede samenwerking is. Middels de matchmodule koppelen we partijen aan elkaar. Stuur je idee dan ook in om Nederland beter te maken. Wij besteden er aandacht aan en brengen het met jou of je organisatie tot een enorm succes.

Iedereen heeft een beperking

In Nederland is er eigenlijk niemand zonder een beperking. Om het project schaalbaar te houden moeten de producten en/ of diensten klaar voor de markt zijn (MVP). De concurrenten worden eigenlijk partners tenzij zij eigen platform ontwikkelen, maar ook dat is gezien de omvang van de markt en het maatschappelijke belang om mensen met een beperking te ondersteunen geen probleem.  Disruptieve innovatie is voor de meeste innovaties die middels het platform worden gelanceerd geen probleem,  omdat de vervolg investeringen op basis vraag uit de markt zal zijn. De impact is dat veel mensen met een beperking worden geholpen minder last van die beperking te hebben. Meedoen loont

Meedoen loont
Meedoen loont

We kunnen starten met meedoen loont

Op dit moment is er budget voor een eerste seizoen van het programma. Op TV wordt in Regio groot Amsterdam gestart. Dit is een potentieel bereik van  1 miljoen mensen en online onbeperkt. Daarnaast is er middels een grant progamma van Google een ruim  budget om online te adverteren ($ 10.000 per maand. Middels APO (Amsterdamse Publieke Omroep) is er kosteloos een professionele TV studio beschikbaar en kan er via Salto op de kabel worden uitgezonden) Het ministerie van VWS voorziet de programma onderdelen van Meedoen loont hopelijk van content in de vorm van animaties.

Hoe is dit mogelijk?

Doodzonde vind ik het niet alleen als mens, maar vooral als mens dat ontzettend veel kansen blijven nog steeds onbenut om “onze zorg” verder te verbeteren en de maatschappij toegankelijke te maken. Ontbreken van match tussen vraag en aanbod is de hinderlijke spelbreker.  Dat kan nee, dat moet anders.

Binnenkort volgt meer informatie. Vul nu direct  het formulier in meedoen loont

 

 

 

 

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Trending